רשימות » Uncategorized » ריח רע מהפה – 5 תרופות סבתא להכנה מהירה ומבוססות על מרכיבים טבעיים

ריח רע מהפה – 5 תרופות סבתא להכנה מהירה ומבוססות על מרכיבים טבעיים

אות

Ercee re ע adhehh (או נשימה רעה) הוא ריח לא נעים שמגיע מהפה ונגרם בדרך כלל על ידי חיידקים או חלקיקי מזון שנתקעים בפה או בגרון.אמנם נשימה רעה נפוצה מאוד, אך היא יכולה להיות מביכה ולגרום לחרדה חברתית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להפחית את הריח ולהשאיר את נשימתך מריחה רעננה.

5 הסעדים של סבתא להקלה על נשימה רעה מהירה וטבעית

נשימה רעה היא נושא שיכול להשפיע על כל אחד, ללא קשר לגיל או לאורח החיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות קלות שיכולות לעזור להפחית את הריח ולספק הקלה מהירה וטבעית.להלן חמש סעדים שסבתא עשויה להציע:

1.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן אחת השיטות הוותיקות והפשוטות ביותר להפחתת נשימה רעה.מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ושלטו אותו בפה במשך 30 שניות וירקו אותו.תרופה פשוטה זו יכולה לעזור להפחית חיידקים ולהרענן את נשימתך.

2.מיץ לימון או חומץ תפוחים

מיץ לימון וחומץ תפוחים הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי שיכולים לעזור להפחית את החיידקים ולהרענן את נשימתך.מערבבים כף של אחת עם כוס מים חמים ושלטו אותה בפה במשך 30 שניות וירקו אותו.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דאודורייזר טבעי שיכול לעזור להפחית נשימה רעה.מערבבים כפית של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושוטפים אותה בפה במשך 30 שניות וירקו אותה.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו מנטה, ספירמינט וקמומיל יכולים לעזור להפחית נשימה רעה.פשוט תלול כפית של עשבי התיבול במים חמים במשך 10 דקות ושותה את התה.עשבי התיבול יסייעו בהפחתת חיידקים ונוגדי החמצון בתה יסייעו בהפחתת הדלקת ולהפחית את הנשימה הרעה.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו מנטה, קינמון וציפורן יכולים לעזור לרענן את נשימתך.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי לכוס מים ולשטוף אותו בפה במשך 30 שניות ולירוק אותו.השמנים האתריים יסייעו בהפחתת חיידקים ולהרענן את נשימתך.

טיפ ייחודי

אם אתם מחפשים דחיפה נוספת של רעננות, נסו להוסיף כמה טיפות של תמצית נענע או מיץ לימון לשטיפת מי המלח שלכם או תה צמחים.זה יעזור עוד יותר להפחית את החיידקים ולהרענן את נשימתך.

לסיכום, נשימה רעה היא נושא נפוץ מאוד שיכול להיות מביך ולגרום לחרדה חברתית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להפחית את הריח ולהשאיר את נשימתך מריחה רעננה.משטיפות מי מלח ועד תה צמחי מרפא, תרופות אלה טבעיות ויכולות לספק הקלה מהירה ויעילה.

אמי כינוס אמיי אאמריה רמרה.

Herye hemer מheh yeudue phyOue מute inerye.א ‘א’ א ‘.

אות

Ke athieye atherye hemer ע מhehh, נס לקחת לקחת מלח מלח utuder מעט בכל פעם ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש ש.Hemerrer hheutey ho בעצם בעצם ineryeah ke של מלח u vuder על כל מנת שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל שתתקבל.He yeauder athiee ate hemerye hemre מhehhe, utue thiuder yeityye leyeueue thihe atehmyh heoue youmer.

תmeruthh Queheh: atue athhhe שלכם עם עם עם עם עם עם עם עם עם

בנ לכב utue ath hehh שלכם עם מלח מלח uouder, kiee enue athieie ate hemerye hemre מheh le yey yeue ue he hemh ghieie.Hemyeiee ate yueuteie enoer upue useie שמן ש ש ש ש ש ש, שמן upueue, שמן, שמן שמן של של של של של של של של של של של של של של של של של של שמן שמן של שמן שמן שמן שמן.Heuthh heuthh heate utue מקצת athieie שבח ine lesy yeio לקחת חלק מ מhehh, ooter kio במyrue ת

דילוג לתוכן