רשימות » Uncategorized » כאבי שרירים – 19 תרופות סבתא פופולריות ואיכותיות

כאבי שרירים – 19 תרופות סבתא פופולריות ואיכותיות

מה הם כאבי שרירים?

כאבי שרירים, הידועים גם בשם Myalgia, הם מחלות פיזיות נפוצות שחוו אנשים רבים.זה מוגדר ככאב עמום וכואב בשריר או בקבוצת שרירים, בדרך כלל נגרם כתוצאה משימוש יתר או מאמץ.תסמינים של כאבי שרירים כוללים כאב, כואב, נוקשות ורגישות באזור הנגוע.כאבי שרירים יכולים להשפיע על הגוף כולו או על אזור ספציפי, כמו הצוואר, הכתפיים, הגב או הרגליים.הם יכולים להימשך בכל מקום בין כמה ימים למספר שבועות.

19 התרופות הפופולריות והאיכותיות של סבתא לכאבי שרירים

ניתן לטפל בכאבי שרירים בבית עם תרופות טבעיות וצמחי מרפא ששימשו במשך מאות שנים.להלן 19 מהתרופות הפופולריות והאיכותיות של סבתא לכאבי שרירים:

1.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.כדי להשתמש בחבילת קרח, פשוט עטפו אותו בבד דק או במגבת והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.

2.חבילות חום

חבילות חום יכולות גם לעזור להרגיע את כאבי השרירים ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בחבילת חום, עטפו אותו בבד דק או במגבת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.

3.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

4.עיסוי

טיפול בעיסוי יכול לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט החל עיסוי קל על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

5.מתיחות

מתיחה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט בצע מתיחות עדינות לאזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

6.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט תלול כפית אחת של עשבי התיבול האהובים עליכם בכוס מים חמים למשך 10-15 דקות ושותים.

7.ארניקה

ארניקה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות של שמן ארניקה על האזור הנגוע ועיסוי למשך 10-15 דקות.

8.כורכום

כורכום הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת וצורכים פעמיים ביום.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כף דבש אחת וצורכים פעמיים ביום.

10.מנטה

מנטה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן אתרי מנטה עם כף שמן קוקוס אחד ומורחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

11.לבנדר

לבנדר הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן אתרי לבנדר עם כף שמן קוקוס אחד ומורחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

12.קינמון

קינמון הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כף דבש אחת וצורכים פעמיים ביום.

13.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כף שמן זית אחת ומורחים על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

14.ציפורן

ציפורן הם עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שרירים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של שיני קרקע עם כף דבש אחת וצורכים פעמיים ביום.

15.אקליפטוס

חלק 2: תרופות ותוספי תזונה טבעיים לכאבי שרירים

כאבי שרירים הם פרובל שכיחהם יכולים לנוע בין קלה לחמורה.למרבה המזל, ישנם מספר רב של תרופות ותוספי מזון טבעיים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שרירים.במאמר זה נדון ב -19 תרופות טבעיות ותוספי תזונה טבעיים פופולריים ויעילים לכאבי שרירים.

1.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שניתן להשתמש בו להפחתת כאבי שרירים ודלקת.כורכומין, התרכובת הפעילה בכורכום, נמצא כי מפחית כאבים ודלקת בשרירים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, להשתמש בבישול, או ליישם אותה באופן אקטואלי כעסק.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי ונוגד חמצון שניתן להשתמש בו להפחתת כאבי שרירים ודלקת.נמצא כי הוא יעיל להפחתת דלקת וכאב בשרירים.ניתן ליטול ג’ינג’ר בצורה תוספה, להשתמש בבישול או ליישם אותה באופן אקטואלי כעסק.

3.Bromelain

ברומליין הוא אנזים טבעי שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה עוזר להפחית דלקת וכאב בשרירים.ניתן לקחת ברומלין בצורה תוספה או לצרוך במזונות כמו אננס או פפאיה.

4.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע לגוף לספוג סידן, החשוב לבריאות השרירים.רמות נמוכות של מגנזיום יכולות להוביל להתכווצויות שרירים וכאב.ניתן לקחת מגנזיום בצורה תוספה או לצרוך במזונות כמו ירקות עלים כהים, אגוזים וזרעים.

5.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 עוזרות להפחתת הדלקת בגוף ויכולות להועיל להפחתת כאבי שרירים ודלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או לצרוך במזונות כמו דגים שומניים, זרעי צ’יה וזרעי פשתן.

6.ארניקה

ארניקה הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או ליישם באופן אקטואלי על העור כדי להפחית את הכאב והדלקת בשרירים.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא פלפל חריף שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או ליישם באופן אקטואלי על העור כדי להפחית את הכאב והדלקת בשרירים.

8.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא עשב טבעי המכיל סליסין, מרכיב הדומה לאספירין.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים שיכולות להועיל להפחתת כאבי שרירים ודלקת.ניתן לקחת קליפת ערבה לבנה בצורה תוספה או ליישם באופן אקטואלי על העור.

9.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים דקים לעור בנקודות ספציפיות.נמצא כי הוא יעיל להפחתת כאבי שרירים ודלקת.

10.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא סוג של פיזיותרפיה הכרוכה בלישה, שפשוף ותמרון של השרירים.נמצא כי הוא יעיל להפחתת כאבי שרירים ודלקת.

11.טיפול בחום

טיפול בחום הוא סוג של פיזיותרפיה הכרוכה ביישום חום על האזור המושפע.חום יכול לעזור להפחית כאבי שרירים ודלקת.

12.טיפול קר

טיפול קר הוא סוג של פיזיותרפיה הכרוכה ביישום הצטננות על האזור המושפע.קור יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בשרירים.

13.מתיחות

מתיחה היא חלק חשוב מכל שגרת אימונים.זה עוזר להגביר את הגמישות ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים והדלקת.

14.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית כאבי שרירים ודלקת.פעילות גופנית מסייעת בהגברת זרימת הדם לשרירים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

15.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את כאבי השרירים והדלקת.מלח אפסום הוא מינרל טבעי שיכול להועיל להפחתת דלקת וכאב בשרירים.

16.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא סוג של טיפול הכרוך בשאיפת שמנים אתרים.נמצא שהוא אפקטאני בהפחתת כאבים ודלקת בשרירים.

17.תוספי צמחים

דילוג לתוכן